ZetService - nowy wizerunek
ZetService potrzebował nowego brandingu i wizerunku w internecie. Naszym celem było zwiększenie liczby klientów i wykreowanie odpowiedniej wizji marki.
![Kobieta w żółtych rękawiczkach](/static/63fc6b303105bda3c4f9fd0020453936/be34a/zetservice.png)
Nasza misja
Właścicielka firmy Zet-Service przyszła do nas z potrzebą poprawienia wizerunku swojej firmy w internecie. Chciała stworzyć narrację, którą potem skutecznie mogłaby wykorzystać w sprzedaży swoich usług. Dodatkowo Pani Iwona zdawała sobie sprawę z tego, że aktywne social media to najlepsza możliwa wizytówka firmy w internecie.
Wykonane usługi
- Oprawa graficzna
- Stworzenie brandingu
- Obsługa social mediów
Cele:
- Zwiększenie liczby aktywnych obserwujących w social mediach
- Wykreowanie wizerunki marki premium
- Dotarcie do potencjalnych klientów poprzez działania organiczne
Etapy pracy
1. Analiza rynku i potencjalnego klienta
Przystąpiliśmy do tworzenia potencjalnej grupy docelowej oraz badania jej. Zależało nam głównie na tym aby klienci docelowi wpasowywali się w ofertę naszej klientki.
Poszukiwaliśmy osób z klasy średniej lub prowadzących własne biznesy. Celem było znalezienie osób, które nie mają czasu posprzątać całego domu, ale za to mają fundusze, aby skorzystać z promowanych przez nas usług.
2. Przygotowanie oprawy graficznej
W oparciu o grupy docelowe przystąpiliśmy do przygotowania interesujących postów. Postawiliśmy na profesjonalny styl, który miał u potencjalnego klienta budzić poczucie prestiżu oraz usługi premium.
3. Działania sponsorowane
Promowaliśmy nasze posty do wcześniej ustalonej grupy docelowej, aby stale zwiększać ilość odbiorów. Tym sposobem szybciej pozyskiwaliśmy osoby, które w przyszłości stale będą przeglądać publikowane przez nas treści.
4. Interakcja
Skupiliśmy się na interakcji z naszymi obserwującymi. W przypadku wszelkich wątpliwości oraz pytań jak najszybciej spieszyliśmy z odpowiedzią, co dodatkowo budowało zaufanie wśród naszych odbiorców.
Efekty
Zwiększyliśmy liczbę obserwujących naszych social mediów o ponad 400%. Udało nam się wykreować wizerunek marki premium, który z pewnością przyczyni się do zwiększenia liczby klientów. Dodatkowo dzięki działaniom organicznym do dzisiaj docieramy do większej liczy potencjalnych kontaktów.
Dalsze działania
W 2023 roku chcemy zdecydowanie rozbudować social media naszej klientki i sukcesywnie wdrażać coraz większy zakres działań. Chcemy sprawić aby jej firma była pierwszym wyborem na lokalnym rynku, dlatego przygotowujemy się do kolejnych kampanii reklamowych i tworzenia strony internetowej.