Oxyter - strona internetowa
Oxyter potrzebował nowej strony internetowej, która przyciągnie nowych klientów i tym samym pozwoli poznać lepiej ich komory hiperbaryczne. Musieliśmy dołożyć ekstremalnego wysiłku, aby stworzyć stronę, która spełni wszystkie wymogi grupy docelowej, którą zidentyfikowaliśmy.
Nasza misja
Na samym początku projektu poczuliśmy misję stworzenia strony internetowej, która będzie prosta w obsłudze i pozwoli ludziom starszym łatwo się po niej poruszać. Wiedzieliśmy, że musimy mocno skupić się także na wersjach mobilnach, ponieważ większość osób, które będą chciały skorzystać z usług firmy, będą korzystać z telefonów komórkowych.
Potrzeby klienta
- Zwiększenie rozpoznawalności marki
- Zwiększenie sprzedaży i liczby klientów
- Polepszenie SEO
- Łatwość obsługi strony internetowej
Etapy pracy
Musieliśmy działać szybko i efektywnie, by zdążyć przed publikacją artykułu na platformie Forbes. Zdecydowaliśmy się na pracę w modelu Agile, dzięki czemu mogliśmy szybko dostarczać klientowi gotowe funkcjonalności.
1. Analiza danych
W pierwszym etapie analizy zidentyfikowaliśmy potrzeby klienta i zdefiniowaliśmy grupę docelową. Mieliśmy do dyspozycji dane z poprzedniej witryny, na której ruch był bardzo niski. Ustaliliśmy problemy poprzedniej witryny i zdecydowaliśmy się postawić na minimalistyczny, ale elegancki design.
2. Projektowanie UX/UI
Po akceptacji naszej analizy przez klienta zaczęliśmy pracę nad projektowaniem. Przygotowaliśmy draft designerski, na którym symulowaliśmy ruch i interakcję użytkownika z witryną. Na bieżąco dostarczaliśmy Panu Adamowi kolejne sekcje, aby zebrać feedback i dostosować projekt do jego oczekiwań. W końcu przygotowaliśmy finalną wersję projektu, która została zaakceptowana przez klienta.
3. Programowanie
Szybko podjęliśmy decyzję w sprawie stacku technologicznego, aby osiągnąć maksymalną wydajność i jakość. Wybraliśmy Gatsby.js jako framework, który pozwala na szybkie budowanie stron internetowych. Dodatkowo wykorzystaliśmy Contentful jako CMS, dzięki czemu mogliśmy łatwo zarządzać treścią na stronie.
4. Testowanie i wdrażanie
Po zakończeniu pracy nad stroną internetową przeprowadziliśmy testy, aby upewnić się, że wszystko działa poprawnie. Wszystkie testy zostały zaliczone, więc mogliśmy wdrożyć stronę internetową na serwerze klienta.
5. Analiza ruchu i optymalizacja
Po sprowadzeniu ruchu na stronę mogliśmy analizować ruch i optymalizować stronę internetową. Wprowadzliśmy kilka poprawek w celu poprawy wydajności i pozycjonowania strony w wyszukiwarce Google. Dodaliśmy także nowe funkcjonalności, aby użytkownicy mogli prościej komunikować się z firmą.
Efekty
Strona znajduje się pod adresem oxyter.pl. Sami możecie ocenić efekty naszej pracy 😉. Po kilku tygodniach zauważyliśmy, że ruch na stronie wzrósł. Polepszyło się również pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google.
Nasza strona uzyskała 86 pkt na 100 w kategorii wydajność. Jesteśmy z tego wyniku bardzo zadowoleni, ze względu na ilość zdjęć i informacji na witrynie. Bardzo ważny jest również wynik Accessibility, który świadczy o jej czytelności.